"Du må gjøre deg fortjent til oppmerksomhet i dag. For å få oppmerksomhet må du være relevant, du må engasjere deg og ikke minst bry deg." - Lena Petersson
Flerveis Kommunikasjon eies og drives av senior kommunikasjonsrådgiver Lena Petersson. Etter over to tiår i bransjen er Lena Petersson et kjent navn i reiselivsbransjen, mange redaksjoner og kommunikasjonsbransjen. Lena Petersson har sin faglige bakgrunn fra BI, og har bred internasjonal erfaring etter å ha arbeidet mer enn to tiår internasjonalt. Blant annet for som leder av Norges Turistråd (nå del av Innovasjon Norge) i Italia.
Fra 1999 og fram til 2008 var Lena Petersson Informasjonsdirektør i Star Tour/TUI med ansvar for PR, beredskap og CSR (Corporate Social Responsibility). I denne perioden var hun sentral i beredskap- og krisehåndtering av hendelser som f.eks. 9/11 i NY og tsunamien i Thailand i 2004.
I 2008 overtok Lena også ansvaret for Marketing, CRM, og Online Sales i Star Tour/TUI. Som Kommunikasjons- og markedsdirektør ledet Lena Star Tour avdelingen til blant annet ; 70% nettsalg, Nordens beste CRM resultater og en av Norges største Facebookgrupper. Kommunikasjonsavdelingen høstet anerkjennelse og priser for nyskapende kommunikasjons- og markedstiltak, og i samme periode gikk Star Tour/TUI gikk til topps på Norsk Kundebarometer.
Fra 2014 ledet Lena den nordiske satsningen for kommunikasjon og sosiale medier i TUI Nordic før hun startet opp Flerveis. I tillegg til Flerveis startet Lena også opp Content Houses i 2015. Et selskap som leverte redaksjonelt innhold (artikler) til blant annet Schibsted, Egmont med flere. Selskapet ble solgt noen år senere. Lena er i bransjerådet for Bachelor studiet i Reiseliv på Høyskolen i Oslo, i fagrådet til Travel News, er foredragsholder og jurymedlem.